Cookie-politik

Brug af cookies

Her kan du læse [wp_site_name] politik for anvendelsen af cookies ved besøg på [wp_site_url]. Ved besøg på [wp_site_name] hjemmeside accepterer du nedenstående politik om cookies.

Klik her for at gå til privatlivspolitik

Hvad er en cookie?

En cookie er en lille tekstfil, denne gemmes i webbrowseren på din computer, smartphone, iPad eller hvad du ellers går på nettet med. Cookies gør det muligt at identificere din computer mv. og samle information om, din adfærd på nettet, herunder hvilke sider og funktioner, der besøges med din browser, samt sikre at den fungerer rent teknisk. I nogle tilfælde er cookies nødvendige for at få et website til at fungere efter hensigten. En cookie er statisk og  kan ikke sprede computervirus eller på andre måder distribuere skadelige programmer. Den er anonym og indeholder ingen personoplysninger. Cookies anvendes af stort set alle websites.

Typer af cookies

Der findes to typer af cookies: Sessionscookies og permanente cookies. Sessioncookies slettes automatisk fra browseren, når du lukker den. Permanente cookies gemmes på din enhed i en bestemt tidsperiode hvorefter de udløber.

Der skelnes desuden mellem førstepartscookies og tredjepartscookies. Førstepartscookies sættes af den hjemmeside du besøger, tredjepartscookies sættes af en tredjepart, som har elementer indlejret på den hjemmeside, du besøger. Tredjepartscookies sættes bl.a. af webanalyseprogrammer, som f.eks. Google Analytics og WebTrends.

Denne Cookiepolitik gælder kun for [wp_site_url]. Ved klik på funktioner, der navigerer til andre websites har [wp_site_name] ikke ansvar for eller kontrol over, hvilke cookies, der anvendes.

Cookies på [wp_site_url]

[cookie_table] [/cookie_table]

Findes ingen – listes almindelige cookies

Hvordan undgår eller sletter du cookies

Hvis du ikke ønsker cookies fra [wp_site_url] kan du altid blokere for alle cookies, slette eksisterende cookies på din computer eller modtage en advarsel før, der gemmes en cookie. Alle browsere tillader, at du sletter cookies enkeltvis eller alle på en gang. Hvordan du gør det, afhænger af, hvilken browser du anvender. Følg links nedenfor får at få vejledninger til din browser. Husk, at bruger du flere browsere, skal du slette cookies i dem alle.

Hvad sker der hvis du ikke accepterer eller sletter cookies

Hvis du vælger at blokere for alle cookies eller sletter eksisterende cookies på din computer, kan du stadig læse tekst på [wp_site_url]. Dog kan der være funktioner og services du ikke kan bruge, fordi de forudsætter, at webstedet kan huske de valg du foretager.

Regler

De regler, der gælder for [wp_site_name] brug af cookies, findes nedenfor.

Bekendtgørelse om cookies
Vejledning om cookies

Kontakt

Du er velkommen til at kontakte os hvis du har yderligere spørgsmål til anvendelsen af cookies på [wp_site_url].

Sidebar
Kundeservice er et håndværk, og vi er i Elis rigtig glade for at have Bergman Smit til at hjælpe os med at udbygge værktøjskassen for vores medarbejdere. Merete er en nærværende, empatisk og super engagerende underviser, der professionelt støtter og udfordre både ledelsen og medarbejderne i udviklingsprocessen. Elis Thea Byager, Service Development Manager
Vi har i forbindelse med et undervisningsforløb i Kundecentret gjort brug af Meretes stærke kompetencer indenfor salg og service. Udover at have stor erfaring indenfor feltet, er hun en inspirerende formidler, der er god til at omsætte teori til praksis - og ikke mindst en professionel samarbejdspartner i hele processen fra første kontakt til opfølgningsmødet. Vi har været rigtigt glade for samarbejdet, og jeg giver hermed med glæde Merete mine bedste anbefalinger. Jyske Bank Tina Vinther, HR
Vi har haft den store glæde at arbejde sammen med Bergman Smit. Vi har i dem haft en professionel partner til at undervise og træne medarbejderne. Vi har fået gode værktøjer, der kan hjælpe os i den fremtidige proces og som allerede nu giver resultater. Color Hotel Skagen Rikke Gandrup, Adm. Direktør
Serviceforløbet med BERGMAN SMIT har været en kickstarter til at yde bedre kundeservice. Der er sket en forbedring i den måde, vi taler med vores kunder på og en positiv optimering af interne processer. Der er kommet en større teamfølelse, vi arbejde nu efter samme principper, og vi er blevet gode til at se nye muligheder. Vores seneste kundetilfredshedsanalyse viser, at der er sket en markant stigning. Kundetilfredsheden er steget fra 8 til 9,2 (hvor 10 er yderst tilfreds) på 6 måneder. Knauf Kirsten Krogh Neigaard, Customer Service Manager
TopAdfærd er et uddannelsesforløb, hvor praktisk træning af Topdanmarks metoder er i højsæde. Konsulenterne fra Bergman Smit har stor forståelse for Topdanmark og vores metoder, hvilket gør undervisningen levende, målrettet og konkret. Kurset giver deltagerne muligheden for at omsætte teorierne til værdibaserede handlinger i netop deres job. Arbejdet med Topdanmarks værdier skaber en fælles referenceramme som gør, at vores kunder føler sig endnu bedre hjulpet i kontakten med os. Topdanmark Britt Præst Rudkilde, HR-udviklingskonsulent
Akademiuddannelsen i service og ikke mindst eksamen har givet vores medarbejdere en større tro på egne evner. Deres kommunikation med kunderne er mere positiv, de er blevet bedre til mersalg, og de er mere nysgerrige og søger alternative løsningsmuligheder. Derudover har de fået et fælles fundament at arbejde videre med og sidst men ikke mindst, så har de fået papir på, at de er dygtige til deres job. Berendsen Servicechef Mette Breinholt
EG indgik et samarbejde med Merete fra Bergman Smit i forbindelse med at EG ønskede at forbedre kundetilfredsheden, og samtidig tilbyde medarbejderne mere kompetenceudvikling i vores support. Vi ville have en stærk samarbejdspartner som kunne skabe et overblik over vores behov og samtidig deltage aktivt i processen. Merete er helt unik i hendes tilgang til vores udfordring på en positiv måde. Det er ikke kun kurser med faste rammer og regler, men en fleksibel tilgang hvor vi i fællesskab har skabt en plan for udvikling af vores support. Merete er dybt professionel og understøtter tidens trend og forskningsresultater til at skabe de bedste resultater for EG. Vi er på nuværende tidspunkt et godt stykke i udviklingsprocessen og vi er meget begejstret. Vi skulle have kontaktet Merete tidligere og vi ser et langt og succesfuldt samarbejde. EG Brian Kjær, Senior Manager
Vi har i Movias Call center brugt Merete Bergman Smit ifbm. akademi uddannelsen i service. Det var med medarbejdernes egne ord, det bedste undervisningsforløb de nogensinde havde været på. Den feedback skal helt sikkert tilskrives Merete og hendes undervisningsform, som blev beskrevet som meget inkluderende, lyttende, men også med en evne til at skubbe fremad og lukke samtaler/diskussioner, når de har kørt længe nok. Merete opleves også som både støttende og coachene. Det er medarbejdernes ord. Jeg giver glædeligt Merete mine bedste anbefalinger. Dybt seriøs, faglig kompetent og en dygtig underviser. Movia Michael Woldiderich, Call Center Manager
Merete er en fantastisk dygtig og nærværende formidler, der formår at oversætte teori til praksis på en håndgribelig, konkret og anvendelig måde. Merete har stor viden indenfor kundeservice og salg og deler gavmildt ud af egne oplevelser og erfaringer, hvilket gør undervisningen både levende og interessant. Vi er vilde med Merete og har allerede sat både workshop og materialer i spil i de lokale afdelinger. Jeg giver derfor Merete mine varmeste anbefalinger. Spar Nord Ninna Holch, Strategi og ledelsessupport

Skriv til os

Ring til os