Foredrag

Konsulenterne hos Bergman Smit Training elsker at inspirere og holde foredrag.

KUNDELOYALITET – fra kunder til superfans

Foredraget: KUNDELOYALITET – FRA KUNDER TIL SUPERFANS er et foredrag til virksomheder og medarbejdere, der vil forstå psykologien bag superfans og samtidig lære, hvordan de kan bruge denne psykologi, når de møder deres egne kunder.

Foredraget vil introducere jer til de tre ting, som skal være til stede, hvis I vil være en virksomhed, der har fan-faktor. Altså en virksomhed, hvor kunderne er ekstremt loyale, har kunder som anbefaler jer i deres netværk og som tilgiver jer, når I laver fejl.

Foredraget blander evidensbaseret forskning med sjove eksempler og tidligere deltagere har bl.a. udtalt: ”Dette foredrag skal absolut opleves af alle, der arbejder med kunder. Det vil ændre din måde at tænke kundeoplevelser på.”

Varighed: 60 minutter

KICK-ASS Service – fra kunder til fans

Du kan vælge foredraget: KICK-ASS Service, som er et foredrag til medarbejdere og ledere, der vil have gladere kunder og en sjovere hverdag.

Foredraget giver jer inspiration til at få flere fans. Altså kunder der har jeres navn tatoveret i panden, der varmt anbefaler jer og som tilgiver jer, når I laver fejl.

Foredraget vil derfor give jer brændstof til at levere endnu bedre kundeoplevelser og vil forandre jeres måde at være sammen med kunderne på. I vil lære, at små konkrete ændringer kan gøre en kæmpe forskel i hverdagen, kundeloyaliteten og ikke mindst kundetilfredsheden.

Foredraget er smækfyldt med sjove eksempler fra hverdagen, gennemtestede og konkrete råd og I vil blive introduceret til værktøjet WAUW-termometret, som har hjulpet nogle af Danmarks bedste servicevirksomheder med at vinde såvel danske som internationale priser for deres service.

Varighed: 60 minutter

 

KICK-ASS Kollega – Spark arbejdsglæden i vejret

Du kan også vælge foredraget: KICK-ASS Kollega, som er et foredrag til medarbejdere og ledere, der vil have mere energi og begejstring ind i hverdagen.

Foredraget vil give jer en introduktion til 7 konkrete genveje, som alle (uanset job, alder og branche) kan bruge, så de bliver den kollega, som alle gerne vil arbejde sammen med.

Det er ikke raketvidenskab – men snusfornuft.

Snusfornuft som tager afsæt i adfærds – og hjerneforskning.

Foredraget vil udover at få smilet frem også give jer en række aha-oplevelser. I vil lære, at vi kan ændre vores adfærd og at selv små forandringer kan gøre en kæmpe forskel i hverdagen, vores samarbejde og ikke mindst arbejdsglæden.

Varighed: 60 minutter

Sidebar
Kundeservice er et håndværk, og vi er i Elis rigtig glade for at have Bergman Smit til at hjælpe os med at udbygge værktøjskassen for vores medarbejdere. Merete er en nærværende, empatisk og super engagerende underviser, der professionelt støtter og udfordre både ledelsen og medarbejderne i udviklingsprocessen. Elis Thea Byager, Service Development Manager
Vi har i forbindelse med et undervisningsforløb i Kundecentret gjort brug af Meretes stærke kompetencer indenfor salg og service. Udover at have stor erfaring indenfor feltet, er hun en inspirerende formidler, der er god til at omsætte teori til praksis - og ikke mindst en professionel samarbejdspartner i hele processen fra første kontakt til opfølgningsmødet. Vi har været rigtigt glade for samarbejdet, og jeg giver hermed med glæde Merete mine bedste anbefalinger. Jyske Bank Tina Vinther, HR
Vi har haft den store glæde at arbejde sammen med Bergman Smit. Vi har i dem haft en professionel partner til at undervise og træne medarbejderne. Vi har fået gode værktøjer, der kan hjælpe os i den fremtidige proces og som allerede nu giver resultater. Color Hotel Skagen Rikke Gandrup, Adm. Direktør
Serviceforløbet med BERGMAN SMIT har været en kickstarter til at yde bedre kundeservice. Der er sket en forbedring i den måde, vi taler med vores kunder på og en positiv optimering af interne processer. Der er kommet en større teamfølelse, vi arbejde nu efter samme principper, og vi er blevet gode til at se nye muligheder. Vores seneste kundetilfredshedsanalyse viser, at der er sket en markant stigning. Kundetilfredsheden er steget fra 8 til 9,2 (hvor 10 er yderst tilfreds) på 6 måneder. Knauf Kirsten Krogh Neigaard, Customer Service Manager
TopAdfærd er et uddannelsesforløb, hvor praktisk træning af Topdanmarks metoder er i højsæde. Konsulenterne fra Bergman Smit har stor forståelse for Topdanmark og vores metoder, hvilket gør undervisningen levende, målrettet og konkret. Kurset giver deltagerne muligheden for at omsætte teorierne til værdibaserede handlinger i netop deres job. Arbejdet med Topdanmarks værdier skaber en fælles referenceramme som gør, at vores kunder føler sig endnu bedre hjulpet i kontakten med os. Topdanmark Britt Præst Rudkilde, HR-udviklingskonsulent
Akademiuddannelsen i service og ikke mindst eksamen har givet vores medarbejdere en større tro på egne evner. Deres kommunikation med kunderne er mere positiv, de er blevet bedre til mersalg, og de er mere nysgerrige og søger alternative løsningsmuligheder. Derudover har de fået et fælles fundament at arbejde videre med og sidst men ikke mindst, så har de fået papir på, at de er dygtige til deres job. Berendsen Servicechef Mette Breinholt
EG indgik et samarbejde med Merete fra Bergman Smit i forbindelse med at EG ønskede at forbedre kundetilfredsheden, og samtidig tilbyde medarbejderne mere kompetenceudvikling i vores support. Vi ville have en stærk samarbejdspartner som kunne skabe et overblik over vores behov og samtidig deltage aktivt i processen. Merete er helt unik i hendes tilgang til vores udfordring på en positiv måde. Det er ikke kun kurser med faste rammer og regler, men en fleksibel tilgang hvor vi i fællesskab har skabt en plan for udvikling af vores support. Merete er dybt professionel og understøtter tidens trend og forskningsresultater til at skabe de bedste resultater for EG. Vi er på nuværende tidspunkt et godt stykke i udviklingsprocessen og vi er meget begejstret. Vi skulle have kontaktet Merete tidligere og vi ser et langt og succesfuldt samarbejde. EG Brian Kjær, Senior Manager
Vi har i Movias Call center brugt Merete Bergman Smit ifbm. akademi uddannelsen i service. Det var med medarbejdernes egne ord, det bedste undervisningsforløb de nogensinde havde været på. Den feedback skal helt sikkert tilskrives Merete og hendes undervisningsform, som blev beskrevet som meget inkluderende, lyttende, men også med en evne til at skubbe fremad og lukke samtaler/diskussioner, når de har kørt længe nok. Merete opleves også som både støttende og coachene. Det er medarbejdernes ord. Jeg giver glædeligt Merete mine bedste anbefalinger. Dybt seriøs, faglig kompetent og en dygtig underviser. Movia Michael Woldiderich, Call Center Manager
Merete er en fantastisk dygtig og nærværende formidler, der formår at oversætte teori til praksis på en håndgribelig, konkret og anvendelig måde. Merete har stor viden indenfor kundeservice og salg og deler gavmildt ud af egne oplevelser og erfaringer, hvilket gør undervisningen både levende og interessant. Vi er vilde med Merete og har allerede sat både workshop og materialer i spil i de lokale afdelinger. Jeg giver derfor Merete mine varmeste anbefalinger. Spar Nord Ninna Holch, Strategi og ledelsessupport

Skriv til os

Ring til os