Hvem er vi?

3 grunde til at I skal vælge Berman Smit Training til jeres salg og serviceudvikling:

Vi lærer dig det, der virker

Vi har siden 2005 beskæftiget os med service-, salgs- og teamudvikling og har i den forbindelse arbejdet med nogle af Danmarks bedste virksomheder. Vi ved derfor, hvad succesfulde medarbejdere og ledere gør, og hvorfor det virker. Det vil vi gerne lære dig. Vi vil gerne lære dig, hvordan du med små, konkrete forandringer kan skabe fantastiske resultater i dit arbejde.

Vi følger dig hele vejen

Det er ikke let at ændre vaner og rutiner. Det ved vi godt. Derfor hjælper vi dig med at bruge det, du har lært, i praksis. Du får en arbejdsbog, du får praktisk træning, og du arbejder med en handlingsplan. Redskaber som gør, at du ved, hvad du skal gøre, og hvordan du gør det.

Vi har prøvet det før

Vi har samarbejdet med tusindvis af medarbejdere og ledere. Vi vil derfor gerne give dig vores bedste erfaringer, genveje og værktøjer. Vi ved, at vi hele tiden skal være opdaterede i forhold til nye trends, undersøgelser og forskning, og at du som kunde har høje forventninger til os. Vi gør derfor vores bedste – hver eneste dag.

 

Mød os her

Merete Bergman Smit

Merete er specialist i kunder. Hun har 25 års erfaring indenfor service og salg bl.a. fra Tulip International og Falck og er uddannet eksportsælger og HD(O). Siden 2005 har hun udelukkende beskæftiget sig med rådgivning, undervisning og træning, hvor hun har samarbejdet med nogle af Danmarks bedste virksomheder.
Merete er en ildsjæl som brænder for at gøre en kæmpe forskel i din afdeling/virksomhed. Hun har undervist tusindvis af medarbejdere i effektive værktøjer som er udviklet på baggrund af nyeste forskning, egne erfaringer og målrettede analyser. Meretes vedholdende opfølgning og smittende engagement gør, at kundetilfredsheden ligger på 4,8 ud af 5 point.

Tlf.: 22 64 65 75
Mail: merete@bergmansmit.dk
Connect med Merete på LinkedIn.
Find os på Facebook

Ole Smit

Medarbejdere og ledere skal trives, før de kan give kunderne fantastiske oplevelser. Det ved Ole alt om. Han har bl.a. arbejdet som leder hos Dansk Supermarked og som kursusleder hos Carsten Mørch Kurser. Han har siden 1996 arbejdet med udviklingen af ledere og medarbejdere, hvor overskrifterne bl.a. har været samarbejde, kommunikation, adfærd, teamudvikling mm.
Ole opnår via sin dynamik, indlevelse, humor og sit engagement en tillid og respekt som fører til fantastiske resultater. Oles erfaring betyder, at han ved, hvad der virker i praksis. Han arbejder med enkle værktøjer som har gjort en kæmpe forskel for tusindvis af medarbejdere, ledere, afdelinger og virksomheder.

Tlf.: 20 24 25 36
Mail: ole@bergmansmit.dk
Connect med Ole på LinkedIn.
Find os på Facebook

Sidebar
Kundeservice er et håndværk, og vi er i Elis rigtig glade for at have Bergman Smit til at hjælpe os med at udbygge værktøjskassen for vores medarbejdere. Merete er en nærværende, empatisk og super engagerende underviser, der professionelt støtter og udfordre både ledelsen og medarbejderne i udviklingsprocessen. Elis Thea Byager, Service Development Manager
Vi har i forbindelse med et undervisningsforløb i Kundecentret gjort brug af Meretes stærke kompetencer indenfor salg og service. Udover at have stor erfaring indenfor feltet, er hun en inspirerende formidler, der er god til at omsætte teori til praksis - og ikke mindst en professionel samarbejdspartner i hele processen fra første kontakt til opfølgningsmødet. Vi har været rigtigt glade for samarbejdet, og jeg giver hermed med glæde Merete mine bedste anbefalinger. Jyske Bank Tina Vinther, HR
Vi har haft den store glæde at arbejde sammen med Bergman Smit. Vi har i dem haft en professionel partner til at undervise og træne medarbejderne. Vi har fået gode værktøjer, der kan hjælpe os i den fremtidige proces og som allerede nu giver resultater. Color Hotel Skagen Rikke Gandrup, Adm. Direktør
Serviceforløbet med BERGMAN SMIT har været en kickstarter til at yde bedre kundeservice. Der er sket en forbedring i den måde, vi taler med vores kunder på og en positiv optimering af interne processer. Der er kommet en større teamfølelse, vi arbejde nu efter samme principper, og vi er blevet gode til at se nye muligheder. Vores seneste kundetilfredshedsanalyse viser, at der er sket en markant stigning. Kundetilfredsheden er steget fra 8 til 9,2 (hvor 10 er yderst tilfreds) på 6 måneder. Knauf Kirsten Krogh Neigaard, Customer Service Manager
TopAdfærd er et uddannelsesforløb, hvor praktisk træning af Topdanmarks metoder er i højsæde. Konsulenterne fra Bergman Smit har stor forståelse for Topdanmark og vores metoder, hvilket gør undervisningen levende, målrettet og konkret. Kurset giver deltagerne muligheden for at omsætte teorierne til værdibaserede handlinger i netop deres job. Arbejdet med Topdanmarks værdier skaber en fælles referenceramme som gør, at vores kunder føler sig endnu bedre hjulpet i kontakten med os. Topdanmark Britt Præst Rudkilde, HR-udviklingskonsulent
Akademiuddannelsen i service og ikke mindst eksamen har givet vores medarbejdere en større tro på egne evner. Deres kommunikation med kunderne er mere positiv, de er blevet bedre til mersalg, og de er mere nysgerrige og søger alternative løsningsmuligheder. Derudover har de fået et fælles fundament at arbejde videre med og sidst men ikke mindst, så har de fået papir på, at de er dygtige til deres job. Berendsen Servicechef Mette Breinholt
EG indgik et samarbejde med Merete fra Bergman Smit i forbindelse med at EG ønskede at forbedre kundetilfredsheden, og samtidig tilbyde medarbejderne mere kompetenceudvikling i vores support. Vi ville have en stærk samarbejdspartner som kunne skabe et overblik over vores behov og samtidig deltage aktivt i processen. Merete er helt unik i hendes tilgang til vores udfordring på en positiv måde. Det er ikke kun kurser med faste rammer og regler, men en fleksibel tilgang hvor vi i fællesskab har skabt en plan for udvikling af vores support. Merete er dybt professionel og understøtter tidens trend og forskningsresultater til at skabe de bedste resultater for EG. Vi er på nuværende tidspunkt et godt stykke i udviklingsprocessen og vi er meget begejstret. Vi skulle have kontaktet Merete tidligere og vi ser et langt og succesfuldt samarbejde. EG Brian Kjær, Senior Manager
Vi har i Movias Call center brugt Merete Bergman Smit ifbm. akademi uddannelsen i service. Det var med medarbejdernes egne ord, det bedste undervisningsforløb de nogensinde havde været på. Den feedback skal helt sikkert tilskrives Merete og hendes undervisningsform, som blev beskrevet som meget inkluderende, lyttende, men også med en evne til at skubbe fremad og lukke samtaler/diskussioner, når de har kørt længe nok. Merete opleves også som både støttende og coachene. Det er medarbejdernes ord. Jeg giver glædeligt Merete mine bedste anbefalinger. Dybt seriøs, faglig kompetent og en dygtig underviser. Movia Michael Woldiderich, Call Center Manager
Merete er en fantastisk dygtig og nærværende formidler, der formår at oversætte teori til praksis på en håndgribelig, konkret og anvendelig måde. Merete har stor viden indenfor kundeservice og salg og deler gavmildt ud af egne oplevelser og erfaringer, hvilket gør undervisningen både levende og interessant. Vi er vilde med Merete og har allerede sat både workshop og materialer i spil i de lokale afdelinger. Jeg giver derfor Merete mine varmeste anbefalinger. Spar Nord Ninna Holch, Strategi og ledelsessupport

Skriv til os

Ring til os