Kundeloyalitet
– Fra kunder til superfans
– Fra kunder til superfans
Hvorfor har fodboldverdenen fans, der i al slags vejr sidder på lægterne i dyrt indkøbte polyester-T-shirts, og som følger deres hold i tykt og tyndt?
Og hvad kan de virksomheder, der har loyale kunder, der gladeligt anbefaler dem i deres netværk, og som aldrig kunne drømme om at ringe til konkurrenten?
Skyldes det held og tilfældigheder?
Absolut ikke.
Det skyldes en række faktorer, som alle kan komme i spil i deres virksomheder og dermed give flere loyale kunder og superfans – uanset hvilken branche du arbejder i, og uden at skulle tage en krone op af lommen.
Det, du lærer i bogen KUNDELOYALITET – fra kunder til superfans, tager afsæt i forskning. Bogen er nemlig baseret på studier, interviews og undersøgelser fra nogle af verdens mest anerkendte hjerneforskere.
KICK-ASS SERVICE
Sådan får du flere begejstrede kunder – uanset branche og budget
Sådan får du flere begejstrede kunder – uanset branche og budget
Vejen til begejstrede og loyale kunder er ikke tilfældig. Der er nemlig en lang række fællesnævnere for de virksomheder, som år efter år vinder danske og internationale priser for deres kundeoplevelser.
Det er disse fællesnævnere, du vil lære i denne bog, og det er ikke raketvidenskab. Det kræver ikke, at du arbejder hos Disney eller Apple, eller at du har et budget på størrelse med Coca Colas. Men det kræver, at du gør det rigtige, når du er sammen med dine kunder. Altså at du ved, hvad der virker, og hvad der ikke virker – i praksis.
Derfor får du i KICK-ASS SERVICE en lang række gennemtestede tips, værktøjer og genveje til, hvordan du hurtigt kan få flere begejstrede kunder, uanset branche og budget.
Du kan også hente inspiration i cases fra prisvindende virksomheder som Arbejdernes Landsbank, Djurs Sommerland, Aarstiderne, Hotel Kong Arthur og Planet WOW, der giver deres bedste råd til dig, der er i servicebranchen.
Hent bogens arbejdshæfte her (gratis)
Du kan her få et arbejdshæfte, så du kan lave bogens øvelser og opgaver – alene eller sammen med dine kolleger.